    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Date: Sun, 25 Oct 2020 07:58:55 +0100 (CET)
    <5f92fae1$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f930486$0$551$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f93cb8f$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f93d6c9$0$555$65785112@news.neostrada.pl>
    <2zTkH.926019$dTb.247866@fx41.ams1>
    <5f9441b8$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
    <Vc3lH.669620$F86.294165@fx36.ams1>
    <5f950305$0$558$65785112@news.neostrada.pl> <a...@w...eu>
    <5f951721$0$503$65785112@news.neostrada.pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Abopeło. Jak dla mnie nie ma prawa, ale na szczęście nikt mnie póki co
    > nie próbuje przekonac, że powinienem być lpg. Dyskutujemy po tym, że
    > polanie kogoś wodą tworzy z niego katolika i nie można tego cofnąć -
    > katolikiem już jesteś zawsze. Co więcej polewamy jak ktoś jest
    > nieświadomy. W twoim nietrafionym porównaniu do lpg, jak ktoś cię
    > piwem w knajpie obleje, to jesteś oficjalnie pedałem do końca życia i
    > nie możesz się z pedalstwa wypisać. Co więcej wszystkie knajpy są
    > pedalskie, bo jak ktoś chodzi po knajpach to 98% ludzi zostało
    > oblanych kiedyś piwem, wiec som pedały!

    Prawo świeckie "definicją katolika według KRK" przejmuje się
    "niespecjalnie". Ty oznajmiasz (przy okazji dyskusji) że państwo ma nie
    dawać na "organizacje dla katolików". Więc wystękaj czy ma także nie
    dawać na "organizacje dla LGBT" albo co ma robić różnice (prawną).

    Poglądy miej se jakie chcesz, ja sprawdzam czy masz spójne poglądy
    (czy trzymają się kupy z mniejszym smrodem niż kupa).

    --
    A. Filip