  • Data: 2020-10-16 17:35:40
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.10.2020 o 12:54, J.F. pisze:

    > Tylko ... nie bylo dawniej tych kosciolow mniej ?
    > Wladza nie tylko "scigala" ale tez utrudniala budowy, choc to sie dosc
    > dawno temu urwalo, i chyba juz w latach 70-tych nie bylo problemu - poza
    > normalnymi - brak cementu, cegiel, ...

    Policz - ci którzy pamiętają realną walkę komunistów z kościołem... już
    raczej na usenet nie piszą. Choć w sumie... popiełuszkę pamiętam...

    > O, i to jest w miare dobre ...

    Gówno a nie dobre, bo niby kto ma to liczyć i po co? Kościół co
    kombinuje jak tu wiernych narobić?

    A po co w zasadzie komu ta wiedza? Poza tym, żeby kasę z budżetu
    ciągnąć, że niby się należy od wiernego. No ale nie powinno się należeć,
    państwo powinno być świeckie, więc w teorii nie ma żadnej potrzeby tego
    liczyć.

    > To policzyc tych, ktorzy chodza na religie w wieku 17 lat ... co i tak
    > jest malo wymierne.

    > https://belchatow.naszemiasto.pl/co-czwarty-nastolat
    ek-w-belchatowie-nie-chodzi-w-szkole-na/ar/c1-495574
    6

    W sensie 75% to za dużo czy za mało?

    --
    Shrek