  • Data: 2020-10-14 22:39:43
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-10-14 o 22:24, Shrek pisze:

    > Robienie kurwy z logiki prowadzi potem do takich absurdalnych sytuacji.
    >
    > Istotą naszej rozmowy jest to, że naśladując rozumowanie kościoła
    > katolickiego, stosunku który został unieważniony po prostu nie było a
    > nie został tylko unieważnoiony. Czy uczestniczonce w takim unieważnionym
    > stosunku osoby stają się z powrotem dziewicami i prawiczkami, skoro
    > odbyty stosunek został unieważniony i tym samym uznany za niebyły?

    Ale co ja poradzę na to, że stosujesz błędne analogie?
    Jeśli już porównywać, to do tego, że ktoś został oskarżony o gwałt.
    Potem sąd stwierdza, że gwałtu nie było. Zatem jeśli ktoś był
    dziewicą/em (i potem nie współżył), to nadal dziewicą/em pozostaje.

    > Żeby w całej okazałości uwypuklić robienie kurwy z logiki przez kościół
    > katolicki dodajmy, że chrztu nijak nie da się unieważnić i uznać za
    > niebyły, co więcej raz ochrzczony zawsze w ich posranej logice będzie
    > katolikiem - co najwyżej ekskomunikowanym:P

    Ależ jak najbardziej w razie uznania chrztu za nieistniejący, człowiek
    nie jest ochrzczony.

    --
    Liwiusz