  • Data: 2020-10-09 11:54:36
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Ale gdzie należy patrzyć?
    > Pierdylion razy piszesz o tytule artykułu. którego nie podajesz, nie
    > wspominając o samym artykule, czyli pewnie takowy nie istnieje.

    Według Gazety Wyborczej 2004 Kuria wiedziała pierwsza o *pomówieniu*
    ks. Jankowskiego. Kuria miała karać Jankowskiego za to że został
    *pomówiony*? Jak pisałem (AFAIR) sama treść artykułu jest "dość
    wyważona" tyle że dobór tytułu przesądza o jego odbiorze/wydźwięku.

    https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114873,221
    1476.html

    --
    A. Filip