  • Data: 2020-09-29 17:30:06
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > Sceptycznie podchodzę do klasyfikowania wiary w oparciu o uczestnictwo w
    > mszy świętej. Zwróć uwagę, że "tam gdzie dwóch, albo trzech w imieniu
    > Pana ..." :-)

    No to jak chcesz inaczej: Procent ochrzczonych noworodków to
    oszacowanie *BARDZO* z góry. Procent (fizycznie) na msze chodzących to
    oszacowanie "trochę" z dołu. Żadne nich nie jest zbyt dobre ale jak dla
    mnie procent "na msze chodzących" jest lepszym z tej pary a nawet z co
    bardziej oczywistych publicznie dostępnych "procentów" - "Jak się nie ma
    co się lubi to się lubi co się ma".
    Masz coś innego co będzie jeszcze lepszym *prostym* oszacowaniem? Rzuć się.

    Jak ktoś "wierzy" ale nie na tyle by na mszę chodzić raz na tydzień to
    jakoś (za) słabo wierzy IMHO.

    --
    A. Filip