  • Data: 2008-02-05 11:22:50
    Temat: Re: RMF: Ziobro skasował również terminarz [który paragraf?]
    Od: "cyc" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:87ir13u1gw+jennifer@fsf.hobby-site.com...

    > Sformułujmy to tak: *udowodnienie* że laptop został zniszczony
    > *celowo* będzie bardzo trudne, wręcz niemożliwe. To że *podejrzenia*
    > "na zdrowy rozum" nie są (całkowicie) bezzasadne ma niewiele do rzeczy.
    > Sąd ma *obowiązek* rozstrzygać wątpliwości na korzyść oskarżanego,
    > my na usenecie *NIE* :-)
    >
    > Stawianie a nawet sugerowanie "karalnych" zarzutów które mają *mizerną*
    > szanse uznania *przez sąd* świadczy o tych co stawiają *wprost publicznie*
    > takie zarzuty z podtekstem że "sąd skarze".
    >
    > --
    > Andrzej Adam Filip -

    Sformulujmy to tak :
    Moze przez przypadek , dziwnym zrzadzeniem losyu spasc mlotek a nawet mlot ,
    czy pyrlik , rzecz taka przy Ziobrowych umiejetnosciach mozna przyjac naet
    jako zwyczana .
    Niezwyczajne jednak jest to , ze mlot ten padl w tym samym czaie kilkanascie
    razy na laptopa , raz za razem czyniac z niego zlom .
    Taki przpadki , zbiegi okoliczsci nawet Ziobru ie moga sie zdarzyc i sa
    rowiez prawdopodobne , jak to , ze Ziobro baz naruszenia struktur sciany i
    swoej malo szlachetej osoby przez nia przeniknie !.
    Wobec takich okolicznosci dowiedzenie zlozliwosci dzialania nie budzi
    zadnych trudnosci !.
    Jesli wezmie sie rownoczesnie pod uwage to , ze owe wandala godne
    barbazynstwo dotyczylo nie tylko tego nieszczesnego laptopa ale rowniez kart
    SIM do telefonu , tudziez notatek i terminarzy , to nie potrzeba byc bieglym
    psychiatra aby wiedziec , ze musialo to zdarzyc sie albo w ataku furii
    psychopaty , czego nie wyklluczam a raczej nawet jestem sklonny taka teze
    przyjac za obowizujaca , albo ze jest to dzialanie tyle celowe, ile zlosliwe
    czlowieka , ktory ma cos do ukrycia i usiluje w prymitywny i bezrozumny
    sposob zataic swoje przestepstwa , zamataczyc je i uniknac za nie
    odpowiezialnosci karnej !

    cyc