  • Data: 2008-02-06 13:11:22
    Temat: Re: RMF: Ziobro skasował również terminarz [który paragraf?]
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "cyc" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:fo9guk$cgi$1@inews.gazeta.pl...

    > Moze przez przypadek , dziwnym zrzadzeniem losyu spasc mlotek a nawet
    > mlot , czy pyrlik , rzecz taka przy Ziobrowych umiejetnosciach mozna
    > przyjac naet jako zwyczana .
    > Niezwyczajne jednak jest to , ze mlot ten padl w tym samym czaie
    > kilkanascie razy na laptopa , raz za razem czyniac z niego zlom .
    > Taki przpadki , zbiegi okoliczsci nawet Ziobru ie moga sie zdarzyc i sa
    > rowiez prawdopodobne , jak to , ze Ziobro baz naruszenia struktur sciany
    > i swoej malo szlachetej osoby przez nia przeniknie !.
    > Wobec takich okolicznosci dowiedzenie zlozliwosci dzialania nie budzi
> [...]

    Zacznijmy od tego, jak chcesz wykazać, ze to sam Minister Z. machał
    rzeczonym młotkiem.

    > Jesli wezmie sie rownoczesnie pod uwage to , ze owe wandala godne
    > barbazynstwo dotyczylo nie tylko tego nieszczesnego laptopa ale rowniez
    > kart SIM do telefonu , tudziez notatek i terminarzy , to nie potrzeba byc
    > bieglym psychiatra aby wiedziec , ze musialo to zdarzyc sie albo w ataku
    > furii psychopaty , czego nie wyklluczam a raczej nawet jestem sklonny
    > taka teze przyjac za obowizujaca , albo ze jest to dzialanie tyle celowe,
    > ile zlosliwe czlowieka , ktory ma cos do ukrycia i usiluje w prymitywny i
    > bezrozumny sposob zataic swoje przestepstwa , zamataczyc je i uniknac za
> [...]

    Ja bym sie raczej skłaniał ku panice osoby bojącej się odpowiedzialności
    prawnej za swoje cokolwiek dwuznaczne decyzje. W Historii mieliśmy
    przykłady tego typu działań. Przykładowo słynne palenie teczek przez
    pracowników SB. Niszczenie dokumentów przez SS-manów pod koniec wojny. To
    takie największe. Podpalenie budynku, do którego sie dokonało włamania, to
    jest też spotykany przykład zacierania śladów.

    Reasumując udowodnienie niszczenia rzeczy będzie bardzo trudne. Natomiast w
    mojej ocenie całkiem realne wydaje się udowodnienie czynu z art. 231 kk. W
    końcu minister nie miał w zakresie czynności niszczenia dokumentów i
    przedmiotów.