eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRĘKOJMIA › Re: RĘKOJMIA
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.icm.edu.pl!news.atman.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Serwiz" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: RĘKOJMIA
    Date: Thu, 29 Aug 2002 16:11:40 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 33
    Message-ID: <akla2c$h93$1@news.tpi.pl>
    References: <akkfjr$127$1@news2.tpi.pl> <akkhfk$1io$1@news.tpi.pl>
    <akl4v1$kkg$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: dns2.gsk.pl
    X-Trace: news.tpi.pl 1030630284 17699 212.160.74.1 (29 Aug 2002 14:11:24 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 29 Aug 2002 14:11:24 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4522.1200
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4522.1200
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:105382
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "marlid" <m...@w...pl> napisał w wiadomości:
    >
    > nIestety, nie jest tak, a jest zupełnie inaczej. Wadą fizyczną jest wada
    > zmniejszająca jej wartość lub użyteczność. faktem notoryjnym jest, że
    rzecza
    > naprawiana ma mniejsza wartość, niz rzecz nowa, niewadliwa i
    nienaprawiana,
    > stąd można reklamować,
    >
    > pzdr
    >
    > marek
    >
    Z wadą fizyczną mamy do czynienia wówczas, jeśli:
    - rzecz ma cechy, które zmniejszają jej wartość lub użyteczność,
    - rzecz nie ma właściwości, o istnieniu których sprzedawca zapewnił
    kupującego,
    - rzecz została wydana kupującemu w stanie niezupełnym, w tym także bez
    niezbędnej instrukcji obsługi lub innej informacji potrzebnej do korzystania
    z rzeczy.

    Więc moje pytanie brzmi: jakich cech tutaj się można dopatrywać aby
    stwierdzić iż dana rzecz posiada wadę fizyczną? Domniemanie jest zgubne, na
    to że wyrób o którym mowa był naprawiany nie ma żadnych dokumentów więc do
    niczego to nie prowadzi, a to że ktoś w sklepie wspomniał o naprawie niczego
    nie daje. Jak to mówią "na gębę" to mozna ......
    Jesli wyrób ma faktycznie wadę to reklamować, jeśli jest w 100% sprawny to
    się cieszyć z zakupu.

    Serwiz


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1