eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRĘKOJMIA › Re: RĘKOJMIA
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.nask.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "marlid" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: RĘKOJMIA
    Date: Thu, 29 Aug 2002 14:45:07 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 43
    Message-ID: <akl4v1$kkg$1@news.tpi.pl>
    References: <akkfjr$127$1@news2.tpi.pl> <akkhfk$1io$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: pg58.poznan.cvx.ppp.tpnet.pl
    X-Trace: news.tpi.pl 1030625059 21136 217.99.108.58 (29 Aug 2002 12:44:19 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 29 Aug 2002 12:44:19 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:105356
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Serwiz" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:akkhfk$1io$1@news.tpi.pl...
    >
    > Użytkownik "TristaNeo" <l...@g...net> napisał w wiadomości:
    > > Mam pytanie:
    > > Czy będzie wadą fizyczną zatajenie przed Kupującym informacji od
    > Sprzeawcy,
    > > że urządzenie które kupuje uległo uszkodzeniu podczast transportu i
    > zostało
    > > przez Sprzedawce już naprawione przed zawarciem umowy Sprzedaży.
    > [...]
    >
    > A na czym ma polegać ta wada? To co opisujesz jest przypadkiem który
    zdarza
    > się sporadycznie w przypadku sklepów ze sprzętem i zazwyczaj jest to
    > naprawiane bez żadnych adnotacji w karcie gwarancyjnej, a ma to miejsce
    > jesli sprzęt dostarczony jest uszkodzony. Napraw tych dokonują tylko i
    > wyłącznie serwisy autoryzowane uprawnione do napraw gwarancyjnych.
    Podobnie
    > dzieje się również w branży motoryzacyjnej gdzie nowe samochody
    sprzedawane
    > w salonie są już po naprawch blacharskich czy lakierniczych.
    > W twoim przypadku nie występuje sytuacja uniemożliwiająca użytkowanie
    wyrobu
    > bądź umniejszająca jego walory użytkowe. Twój post przypomina mi sytuacje
    z
    > którymi się spotkałem gdzie klienci kombinują pod górkę i szukają dziury w
    > całym żeby tylko zwrócić sprzęt bo nagle przestał się podobać.
    >
    > Serwiz
    >
    >
    nIestety, nie jest tak, a jest zupełnie inaczej. Wadą fizyczną jest wada
    zmniejszająca jej wartość lub użyteczność. faktem notoryjnym jest, że rzecza
    naprawiana ma mniejsza wartość, niz rzecz nowa, niewadliwa i nienaprawiana,
    stąd można reklamować,

    pzdr

    marek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1