  • Data: 2004-10-29 01:32:51
    Temat: Re: REGON a wpis do ewid.
    Od: "wektor" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej" <a...@k...com> napisał w wiadomości
    news:clqg5u$2s46$1@news2.ipartners.pl...
    Przez ostatnie trzy dni biegałem po urzędach w celu rejestracji
    działalności gospodarczej.

    (...)

    Liczę na pomoc grupowiczów, zarówno na odpowiedzi na moje pytania jak i
    na skierowanie mnie do odpowiednich źródeł (najchętniej internetowych).

    Podaję linki dla początkujących przedsiębiorców:

    Informacje dla zakładających DG:

    http://www.mf.gov.pl/index.php?wysw=4&sgl=2&dzial=29
    9

    Informacja nt. wypełniania wniosku o nadanie REGON:

    http://www.stat.gov.pl/formularze/rg.doc

    Link do Polskiej Klasyfikacji Działalności (opublikowanej w Dz. U. Nr 33 z
    2004 r., poz. 289):

    http://www.integra24.pl/index.php?s=1&m=tf&id_d=&did
    =&mod=firma/pkd

    Z zamieszczonych informacji wynika, że najlepiej byłoby, gdyby nazwa firmy
    była taka sama we wszystkich dokumentach.
    W nazwie firmy prowadzonej przez osobę fizyczną obowiązkowo musi być imię
    i nazwisko, a np. "Moja firma" to zbędny dodatek/ozdobnik.

    Pozdrawiam

    wa