  • Data: 2023-05-19 01:09:52
    Temat: Re: RCB alert [Numerek na balonik przekraczający granice]
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wiem i dlatego nie wszczynam,

    Czyli nigdy nie wszczynasz?

    Od kiedy policja nie przyjmuje zgłoszeń o podejrzeniu popełnienia
    przestępstwa? Od kiedy taka zmiana?
    Teraz przyjmujecie tylko zgłoszenia z udowodnionymi przestępstwami?

    > dokąd nie będę wiedział czegoś pewnego
    > wskazującego na popełnienie przestępstwa.

    Ale jak chcesz dowiedzieć się czegoś pewnego bez wszczęcia postępowania
    po zgłoszeniu podejrzenia?
    Czyli teraz u was obowiązuje paragraf 22?

    > Ale ja nie mam wiedzieć, czy przestępstwa "nie popełniono", tylko
    > wiedzieć, ze go "popełniono".

    Ale jak dupy nie ruszysz, to się nie dowiesz. Ani czy go nie popełniono,
    ani czy go popełniono. Dlatego nazywamy to zgłoszeniem _podejrzenia_
    popełnienia.
    Czego znowu nie rozumiesz?

    > Póki co w Polsce ścigamy sprawców
    > popełnienia przestępstw, a nie osoby, które przestępstw nie popełniły.
    > No przynajmniej tak powinno być teoretycznie.

    Czyli nie można do was zgłaszać _podejrzenia_ popełnienia przestępstwa?
    To gdzie to należy zgłaszać?

    > Ja mam doskonałą zabawę, jak Cię czytam.

    Właśnie widzę :)

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr