  • Data: 2023-05-17 16:17:18
    Temat: Re: RCB alert [Numerek na balonik przekraczający granice]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> pisze:

    > Czy to instrukcja dla kulsonerii, żeby uspokajać wyborców pisu?
    > Bo my jednak wiemy, że balon na radarze widać o wiele lepiej niż
    > pocisk rakietowy.

    Jak duży balon? (udźwig ładunku użytecznego)

    IMHO Do szpiegowania swobodnie wystarczy udźwig kilka kilo a na nieco
    upartego _znacznie_ mniej. Radar _naziemny_ nie ma dużego zasięgu na
    (bardzo) nisko lecące pociski.

    Zresztą jeśli ten balonik było dobrze widać na radarze to raczej nie był
    szpiegowski, no chyba że służył za płachtę na byka.

    --
    A. Filip