  • Data: 2005-01-18 02:51:45
    Temat: Re: Pytanko w sparwie starego oprogramowania ;) - poprawiam sie - przepraszam
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    wukaem rzecze:
    > - o ile wiem, z ciebie taki prawnik, jak ze mnie grafik 3D,

    A co mnie to obchodzi ?

    > - mało kogo wypowiedzi mam w większym poważaniu niż twoje (a mam to
    > "szczęście" czytać kilka grup, na których sie udzielasz),

    A co mnie to obchodzi?

    > - na tej grupie upodobałeś sobie wątki dotyczące praw autorskich i
    > licencji, więc twoje zdanie znam od dawna. nigdy mnie twoje argumenty w
    > tym temacie nie przekonały.

    A co mnie to obchodzi?

    > biorąc pod uwagę powyższe, pozwól, że zakończę na tym tę miłą rozmowę z
    > tobą i poczekam na zdanie kogoś innego, mądrzejszego. jest pan dla mnie
    > ziobrem.

    Mądrzejsi mówią to samo.
    Ale jak chcesz być dalej frajerem wierzącym, że masz prawo tylko kupić,
    to już Twoja sprawa.
    Natomiast jak swoje frajerstwo będziesz próbował wciskać innym to nie
    pozostawię tego bez stosownego komentarza.

    zdrówka
    Arek

    --
    www.eteria.net - rozmawiaj za darmo