  • Data: 2005-01-17 20:29:24
    Temat: Re: Pytanko w sparwie starego oprogramowania ;) - poprawiam sie - przepraszam
    Od: as <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Nadal źle.
    >
    > Podpowiedź: ISO 8859-2
    >
    > Do 3 razy sztuka...
    Jak jest z używaniem starszego oprogramowania którego nie można nabyć
    już legalnie w Polsce??
    Załóżmy na studiach uczyłem się na edukacyjnej wersji AutoCada 11, a
    potem przez 10 lat w ogóle mnie to nie ciągało, ale teraz założyłem
    sobie firmę "uduś", która trudnić ma się opracowywaniem prostej
    dokumentacji technicznej, do której ten akurat program, którego się
    uczyłem nadaje się idealnie i nie trzeba mi innego.
    I tu pojawia się problem bo nabyłem komputer z legalnym OS'em i chce
    kupić legalnie AutoCada 11 i po prostu nie da się - firma wciska mi
    jakieś badziewia typu AutoCad w wersji 2**** , a ja nie mam czasu na
    naukę nowości i chce normalnie sobie pracować na wersji 11.
    Jak w tym wypadku działa prawo??
    Pozdrawiam
    Józek
    PS.
    Szukałem googlach i nic na ten temat nie znalazłem. (Może źle szukałem)
    PS 2.
    Może to śmierdzi trollem, ale naprawdę nurtuje mnie ten problem.