  • Data: 2005-01-18 00:46:05
    Temat: Re: Pytanko w sparwie starego oprogramowania ;) - poprawiam sie - przepraszam
    Od: wukaem <u...@w...usun__to.pl> szukaj wiadomości tego autora

    hej!

    Andrzej Lawa w artykule <news:cshiqn$226s$4@news2.ipartners.pl>
    napisał:

    > Tak, ale wtedy prokurator ma to w nosie i najwyżej ci od autocada mogą
    > się cywilnie czepiać.

    może i masz rację, ja na prawie znam się słabo. :]
    mimo wszystko bałbym się odkupić od jakiejś firmy AutoCADa, skoro
    licencja zakazuje takiej transakcji i określa taki program jako
    nielegalny. prokurator nie uzna takiej kopii programu za nielegalną? a
    nawet jeśli, to cóż z tego, skoro Autodesk uzna - wytoczy, jak napisałeś,
    sprawę z powództwa cywilnego. wychodzi na to samo - będą problemy. która
    firma podejmie takie ryzyko i kupi używanego AutoCADa?

    > Ale jeśli człowiek poza tym nabył licencję na współczesną wersję, to
    > każdy sąd by ich wyśmiał, gdyby się czepiali.

    pewnie tak, ale ja bym wyśmiał kogoś, kto chce kupić licencję na
    najnowszego AutoCADa (najtańsza opcja: ~4000zł), by legalnie korzystać z
    wersji sprzed 10 lat, o wiele mniej funkcjonalnej od dzisiejszych
    darmowych, lub sharewarowych programów CAD.