  • Data: 2005-04-28 07:42:11
    Temat: Re: Pytanie - spadek
    Od: i...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

    Babcia zmarla w 1989, Dziadek zyje na szcescie,Tata zmarl w 1998 a
    Ciocia=siostra, ktorej jest to mieszkanie w X.2004.Na tej podstawie Pani w
    sadzie swierdziala, ze spadek po cioci moze dostac jej brat (ktory nie zyje nie
    mal 7 lat co za tym idzie jego dzieci i zona).Jakis banal! Przerazilam sie bo
    jesli moja Mama sie o tym dowie to wiesz jak to bywa teraz nie ma kto sie
    Dzidakiem zaopiekowac ja jezdze chociaz raz na miesiac cos zrobic ale do
    mieskzania to wszyscy.
    Zanim pojde do sadu chce wiedziec czy dzielac mieszkanie beda brali bratowa pod
    uwage jako spadkobierczynie po mezu=bracie? Czy tylko podziela to na dziadka i
    2 wnuczki.
    Dziekuje jednoczesnie Ci za odpowiedzi.Probowlam w sadzie sie dowiedziec ale w
    2 sadach pow. mi roznie:-( a jak zloze wniosek to bedzie za pozno.

    pozdr