  • Data: 2005-04-29 07:46:29
    Temat: Re: Pytanie - spadek
    Od: i...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

    Dziekuje bardzo za odpowiedz.Mam nadzieje,ze sad nie przyzna zadnej czesci
    bratowej bo zmarnuje sie wszystko:(.Malo tego dochodzi tu jeszcze kwestia 2
    dzieci mojej mamy(siostr przyrodnich, urodzonych przede mna) ale nie wiem czy
    Tata moj mial je w przysposobieniu - nazwiska Taty nie mialy.bede wiedziala
    dopiero po weekendzie.Pozdr.

    Zgodnie z art.932 kc w przypadku braku zstępnych do spadku powołani są: