  • Data: 2006-01-01 11:27:03
    Temat: Re: Pytanie o prwo pracy?
    Od: "dan" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "McGen" <m...@w...pl> napisal w wiadomosci
    news:gaser15deupponp6sv45iaacvnf2um1qpa@4ax.com...
    > poinformowano mnie ,ze pracodawca nie majac zadnych zarzutow co do
    > wykonywania obowiazkow na stanowisku pracy chce mnie przeniesc do
    > innego wydzialu,jedynym zarzutem jest brak wyksztalcenia sredniego ,co
    > na obecnie zajmowanym nie jest wymagane,zaznaczam ,ze jestem
    > dlugoletnim pracownikiem po kilkudziesieciu szkoleniach 2 ogolnych
    > sprawdzajacych wiedze egzaminach.Pracuje na zajmowanym stanowisku
    > ponad 5 lat ,bez skarg ,nagan itp.Prosze o pomoc i rady pod katem
    > prawa pracy ,jak sie moge bronic przed przeniesieniem.Prosze o szybka
> [...]

    Jesli masz wumowie okreslone stanowisko pracy to przeniesienie do innego
    wydzialu wymagalo bedzie wypowiedzernia zmieniajacego. Takie wypowiedzenie
    zmieniajace zawsze mozesz przyjac i zaskarzyc albo nieprzyjac (umowa
    rozwiaze sie po uplywie okresu wypowiedzenia) i tez je zaskarzyc. Na okres
    nie przekraczajacy 3 m-cy w roku pracodawca moze wyznaczyc ci inna prace bez
    wypowiedzenia zmieniajacego.

    Dan.