    From: Kaizen <x...@c...sz>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pytanie o odprawe
    Date: Thu, 07 Aug 2003 21:51:01 +0200
    Sender: k...@p...onet.pl@qt124.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Pięknego dnia Thu, 7 Aug 2003 21:35:32 +0200, "JJona"
    <j...@p...fm> zakodował:

    >od liczby zatrudnionych jak sugerujesz. Popatrz na redakcję art 10 tejże
    >ustawy i sam dojdziesz do wniosku, iz nie daje on podstaw do takich

    Art. 10 nie mówi ile osób ma zatrudniać firma, by podpadała pod tę
    ustawę. Mówi tylko, że jeżeli jest zwalniana jedna osoba z przyczyn
    ekonomicznych, to podpada pod ustawę.

    Za to:

    Art. 1.
    [...]
    1. Przepisy ustawy stosuje się do zakładów pracy zatrudniaj?cych co
    najmniej 20 pracowników, w których następuje zmniejszenie zatrudnienia
    z przyczyn ekonomicznych lub w zwi?zku ze zmianami organizacyjnymi,
    produkcyjnymi albo technologicznymi,

    >Ja składałabym pozew do sądu pracy o odprawę.

    IMO nie masz podstawy, bo firm zatrudniających poniżej 20 pracowników
    ta ustawa nie dotyczy.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775