  • Data: 2004-09-27 15:16:15
    Temat: Re: Pytanie o naiwnosc ludzi w internecie
    Od: "Dagger" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    A moze teraz male sprostowanie z mojej strony...
    Tak bralem udzial w promowaniu tego bloga.
    Z mojej strony zostalem poproszony o wywindowanie ogladalnosci. Ok 85% to
    moja robota. W zamian osoba prowadzaca bloga umiescila link do mojej strony.
    O tresci bloga nie wiele wiem, nie czytam takich rzeczy.
    Sam TEN post nie mial nic wspolnego z blogiem.