  • Data: 2010-03-22 08:45:34
    Temat: Re: Pytanie o eksmisję
    Od: Mark <t...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 20 Mar 2010 19:49:27 +0100, Tomasz Chmielewski napisał(a):

    > Jesli pod twoja nieobecnosc - dajmy na to, wyjechales na dluzsze,
    > dwumiesieczne wakacje - rozwierce / zmienie zamki w twoim mieszkaniu i
    > tam sie wprowadze - bez wyroku sadu i komornika nie da sie mnie wyrzucic?

    Ano sie nie da.
    Najlepszy przyklad - sprawa poruszana w zeszlym roku w TVN, w Uwadze zdaje
    sie.
    Kobieta wyjechala na dluzej do USA bodajze, w miedzyczasie do "pustostanu"
    wprowadzila sie calkowicie bezprawnie, najzwyczajniej w swiecie wlamujac sie
    i zajmujac - inna kobieta z dzieckiem/dziecmi (juz nie pamietam)
    Po pewnym czasie wlascicielka z USA wrocila, i okazalo sie ze nie ma dokad.
    I ze w swietle prawa, tej bezczelnej wlamywaczki tak na zbity pysk wywalic
    sie nie da.

    --
    Mark