  • Data: 2010-03-20 19:53:24
    Temat: Re: Pytanie o eksmisję
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org> szukaj wiadomości tego autora

    Am 20.03.2010 20:10, Andrzej Lawa wrote:

    > Nie widzisz różnicy pomiędzy włamaniem i bezprawnym zajęciem lokalu, a
    > zostaniem lokatorem wskutek zawarcia umowy?

    Jakim wlamaniem?

    "Sasiedzi i listonosz widzieli, ze mieszkam tu juz troche. A z panem
    Kowalskim umawialem sie, na uscisniecie reki, ze bede u niego mieszkal w
    zamian za opieke nad mieszkaniem, a teraz przyjechal i chce mnie
    wyrzucic, bez wyroku sadu. Zima w dodatku i snieg pada za oknem, panie
    policjancie.".

    Jak szybko policja upora sie z takim bez wyroku sadu?

    > Pomijając parę innych detali formalnych - jaki idiota zostawia na kilka
    > miesięcy mieszkanie bez żadnego nadzoru?

    Ci co maja kilka mieszkan, i nie boli ich to, ze nikt tam przez wieksza
    czesc roku nie mieszka (np. nad morzem, w gorach itp.).

    --
    Tomasz Chmielewski