    From: Piotr <p...@a...net.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.inwalidzi,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pytanie o bramki na autostradach!
    Date: Wed, 08 Oct 2008 00:10:02 +0200

    Zmotoryzowany pisze:
    > Staszek L. a nik ZMOTORYZOWANY jest związany z tym że jeżdze WÓZKIEM !!!!!!!
    Nie wiem, nie rozumiesz, czy nie chcesz zrozumieć,
    1: cross-post na 3 grupy (co ma pl.soc.prawo z tym wspólnego?)
    2: wkurwiające podejście MI SIĘ NALEŻY, bo inwalidą jestem.

    Odpowiedzi konkretne dostałeś: nie, zniżek nie ma, możesz sam sprawdzić
    na stronach zarządców autostrady.

    To nie miejsce na użalanie się.
    Koniec tematu.