  • Data: 2008-10-07 21:25:37
    Temat: Re: Pytanie o bramki na autostradach!
    Od: Piotr <p...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    marcin.d pisze:
    > Ale po co atakujesz autora postu?
    Może dlatego, że ma roszczeniową postawę? Się zniżka należy, biedni
    niepełnosprawni renciści.

    > Owszem samochod jest prywatny, ale moze on nie wie czy te znizki sa, a
    > niepelnosprawni maja w tym kraju raczej wszedzie pod gorke, czasami maja
    > jakies znizki i dlatego sie pyta, obrazil cie tym?
    Może niepotrzebne było to użalanie się nad losem niepełnosprawnych.
    Gdyby chciał *tylko* dowiedzieć się o zniżki-spytałby tylko, czy są
    zniżki. I tyle.

    > Chcialbys byc niepelnosprawny i utrzymujac sie z jakiejs malej renty czy
    > emerytury placic wszedzie jak za zboze? A samochodem po prostu jest
    > takiej osobie latwiej dojechac niz autobusem nawet ze znizkami, pomysl
    > troche to nie boli
    Dramat. Mi też byłoby wygodniej wozić dupę samochodem i wydawać nie
    swoje pieniądze. http://pl.youtube.com/watch?v=njuqQFRBcV4