  • Data: 2002-02-20 13:28:41
    Temat: Re: Pytanie o bilet z wojska
    Od: "_Mirek_" <c...@o...SPAM-SUXX.org> szukaj wiadomości tego autora

    Bruno napisał(a):

    > Widzisz, problem w tym, że zaświadczenia nie dostarczałem,
    > ponieważ jako licencjat, bylem przekonany, że jestem zwolniony z

    heh, licencjat nie licencjat, szkoła średnia, pomaturalna czy
    jakakolwiek - i tak masz obowiązek przynoszenia zaświadczenia o
    pobieraniu nauki/studiów po zakończeniu każdego roku/semestru nie
    później niż 14 dni od rozpoczęcia nastepnego roku/semestru.
    Poszukaj odpowiednich rozporządzeń na stronach MONu.

    Co do wezwania z biletem: owszem to częsta praktyka, pierwsze wezwanie
    jest zwykle "po cos tam", a jeśli się nie stawiasz to już przychodzi z
    wezwaniem po odbiór biletu (w przypadu braku tych zaświadczeń o
    pobieraniu nauki)

    --
    -< http://www.omilosci.org >-< http://www.gronie.tychy.net.pl >-