    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pytanie [kurwa v. dobra suka]
    Date: Sun, 29 Oct 2017 10:53:54 +0100 (CET)

    marcin <m...@g...com> pisze:
    > jezeli nie rozrozniasz słowa kurwa(czyli prostytutka) od słowa DOBRA
    > SUKA (czyli dobra dupa) to gratuluje

    Czy ty potrafisz pojąć że już średnio dobry prawnik może argumentować z
    marszu w obie strony jako tako przekonująco zależnie od tego co mu
    będzie akurat pasować? Prawnik który będzie miał więcej czasu będzie
    argumentować jeszcze lepiej nawet jak jest marny. Ty się podobno
    dopytujesz jak to by wyglądało w sądzie a na wykręcanie kota ogonem
    wydajesz się całkowicie nieprzygotowany.

    Wiec się [...] nie dopytuj co ja niby "powinienem" wiedzieć. "Różnice
    kulturowe" nie wymagają aż imigrantów z Afryki lub Bliskiego Wschodu.
    Ja nie mam interesu by argumentować w twoją stronę, a ty jesteś na
    dobrej drodze do sprawienia bym poczuł interes argumentować przeciwnie.

    Patrz wielka dyskusja czy nazwanie kogoś w miejscu publicznym
    skurwysynem [przez Michnika (Adama)] jest równoznaczne z nazwaniem matki
    tego kogoś kurwą. Większość widziała tak jak komuś było akurat wygodnie.
    Pożądany wynik wpływał na interpretacje standardów niemal pokazowo.

    --
    A. Filip