  • Data: 2008-02-14 20:28:14
    Temat: Re: Pytanie dotyczace watku o p2p
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Pyra pisze:

    > Dlaczego uważasz bazarek za coś gorszego niż p2p?

    Bo tam ktoś już na tym zarabia.

    > A jak na tym bazarku nie będą wcale sprzedawać piratów, a jedynie służyć
    > wiedzą i sprzętem w celu "samodzielnego" pobrania i nagrania sobie na
    > płytę materiałów z zasobów udostępnionych przez p2p?

    ROTFL

    > AFAIR wystarczy trzymać shift, czy inny ctrl podczas wkładania płyty ;P

    Nie wnikam... W linuxie problemu już nie mam ;)

    > No tak, ale czym bazarek gorszy od p2p?
    > Tak samo "nikt nie ponosi straty".

    Ale ktoś na tym zarabia. I podatku pewnie też nie odprowadza.

    No i co innego nie wydać nic, a wydać mniej - zamiast pięciu
    nielegalnych płytek z muzyką wolałbym kupić jedną legalną a resztę
    muzyki ściągnąć z internetu - przy założeniu, że osoba udostępniająca te
    pliki w p2p ma do tego prawo (bo skąd mam wiedzieć, że nie ma? są różne
    umowy, różne jurysdykcje...)