  • Data: 2004-11-09 10:40:12
    Temat: Re: Pytanie dot. Spamu
    Od: Stasio Podróżnik <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik ProWeb2 napisał:

> [...]

    Pytanie retoryczne nr 1 ...

    Odpowiedź oczywista ...

    > Nie,

    Co nie ? Wszyscy z wywieszonymi językami czekają na mail od ciebie
    zachwalajcy enlardżownię peni**w ???

    > bo e-mail ktory zostanie wyslany nie bedzie reklamowal w zaden znaczacy

    A co więcej ... nie podam tam żadnych danych typu adres serwisu .. w
    stopce będzie => I zgadnijcie do czego was chcę zachęcić ... nagłówki
    też mam sfałszowane, więc nie liczcie na to, że traficie na mój serwis
    ... Dobrze zrozumiałem ?

    > mu wyslane w polejnym e-mailu. Jesli zignoruje pierwszy e-mail nie zostanie

    A na podstawie jakiej wyślesz pierwszego śmiecia ?

    > mu wystana zadna inna informacja z mojej strony.

    Nie chodzi o słowo INNA , a ŻADNA ... Jeśli ja dostanę tego maila ,
    też będę ci robił takie psikusy ... np wykonywał telefony , których
    nie oczekiwałeś , i min do ciebie o treści jakiej sie nie spodziewales
    ... a byc moze sie spodziewales ...

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>Black 525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-900