  • Data: 2004-05-24 18:28:01
    Temat: Re: Pytanie: Oswiadzenie dla pracodawcy
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "KRF" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
    news:c8tejj$4as$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości

    > Tak, tylko jakie skutki prawne będzie miało zrzeczenie uprawnień
    > przysługujących na mocy nieobowiązującecgo przepisu?
    > Czy pracodawca zrobił tak z niewiedzy, czy jednak z premedytacją i np.
    > antydatuje te oświadczenia.

    Podstawowe pytanie brzmi raczej, czy wymaganie podpisania takiego
    oswiadczenia nie jest mobingiem?
    A drugie - czy podpisanie takiego oswiadczenia ma jakakolwiek moc prawna? Wg
    mnie nie - i cytowane art. KP nadal obowiazuja (obowiazaywalyby). Wszystkie
    ustalenia umowy o prace niezgodne z kodeksem pracy sa przeciez niewazne.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt