    From: "Deffendi" <d...@a...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pytanie O alimenty alimenty!
    Date: Sun, 12 Jan 2003 12:55:19 +0100

    > w tym temacie jestem innego zdania i jestem zgodna co do nowych
    > przepisów...
    > nie mam na mysli oczywiście notorycznych śmierdzących leni migajacych sie
    od
    > alimentacji ale gro mężczyzn ,którzy mieli z tytułu zawzietości kobiety
    > wiele problemów z mozliwościa dogodzenia zawistnej kobiecie,

    W tym przypadku jest to jednak "śmierdzący leń" który ma wszystko za nic a w
    szczególności swoje własne dziecko!
    Alimenty w wysokości 250 PLN to nie jest chyba zbytnio wygórowana kwota.
    Zresztą w sądzie sam ja zadeklarował. Niestety kobieta z racji zarobków
    okolo 1400 PLN nie kwalifikuje sie do wypłat z Funduszu a niestety ale
    utrzymać sie samotnej matce (studiujacej i wynajmującej pokój) z
    dziewczynką w wieku 7 lat jest na prawde trudno. Jezeli jestes kobietą to z
    pewnoscią zdajesz sobie sprawe ile kosztuje utrzymanie dziecka! Sandro
    uwierz mi cheć wyegzekwowania od delikwenta tych 250 PLN nie jest
    spowodowany zawiścią do niego!
    Więc jak byś mi mogła cos poradzić to bym był baaaardzo wdzięczny!

    Pozdrawiam
    Deffendi