    From: "urza" <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pytanie
    Date: Mon, 21 Jul 2003 00:16:07 +0200

    > Witam
    > Mam pytanie, zostalaem oszukany w handlu przez i-net na 850zlotych!! Czy
    > jesli zglosze do na policje lub do prokuratory to moge liczyc ze pomoga mi
    > jak kolwiek odzyskac pieniadze??? Bo wiem ze przy mniejszych kwotach (ok.
    > 100-200zl) to nic nie zrobia ale moze przy takiej kwocie cos zrobia? Wie
    > ktos cos na ten temat?? Z gory dzieki za all odp.
    >
    > PS. Mam tylko numer konta bo adres i dane sa lipne. Blagam pomozcie nie
    stac
    > mnie na takie wpadki!!

    Witam
    Mam podobny przypadek, tylko ze ja wyslalem kase i nie dostalem zadnej
    paczki, czy w takim przypadku tez moge to zglosic do prokuratoury??
    Niestety nie jestem optymista i wydaje mi sie ze nie mam dowodow ze nie
    dostalem przesylki a gosc sie upiera ze wyslal (minelo prawie 2 miesiace).
    Chcialbym sie dowiedziec jak cos takiego wyglada, bo jesli bym to zglosil to
    chyba MUSZE miec dowod ze nie dostalem tej paczki, prawda?? Dziekuje za
    odpowiedz.