  • Data: 2017-10-28 19:00:49
    Temat: Re: Pytanie
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28-10-17 o 17:59, marcin pisze:
    > cześć wam. prowadzę firmę w internecie, pewna osobą napisała na forum że
    > jestem oszustem itd - wątek został wykasowany po jakimś czasie... ale
    > jak ten ktoś to napisał - napisałem mu na maila że składam wniosek do
    > sądu. zaczął się śmiać, wymienilismy się mailami, w końcu zobaczyłem na
    > FB że ów człowiek ma zaledwie 18 lat więc napisałem mu że jest
    > gówniarzem i żeby wziął na sprawe swoją dziewczynę bo jest dobrą suką :)
    > napisał mi maila że przesadziłem i że zgłasza sprawe. dla mnie to jest
    > paranoja.
> [...]

    Ja na Twoim miejscu po prostu bym sprawę odpuścił. Wątek usunięty.
    Rozgrzebując to, niczego nie zyskasz, a stracisz czas.

    Natomiast co do Twojej odpowiedzi, to w mojej ocenie zakładjac, ze to
    był email, a nie jakaś publiczna wypowiedź nic z tego nie będzie. Po
    pierwsze brak tu publiczności, a po drugie jeśli już kogoś obrażasz, to
    ją, a nie jego.