  • Data: 2010-08-05 09:41:30
    Temat: Re: Pusta koperta zamiast pisma w środku
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 5 Aug 2010, mvoicem wrote:

    > Z drugiej strony, to może być tylko takie nadmuchiwanie tematu. Bo gdyby
    > to był problem, na rynku powstałaby usługa nadania poleconego z
    > potwierdzeniem zawartości. Skoro takiej usługi nie ma (jak mi się zdaje)
    > - to widać jest niepotrzebna.

    Owa usługa byłaby trudno egzekwowalna.
    Nie ma jak przymusić prawnie odbiorcy do potwierdzenia *co* dostał,
    jeśli *nie chce* potwierdzić.
    To jest problem wielokrotnie wałkowany na grupie również przy
    postępowaniu administracyjnym: "panienka z okienka" oświadcza
    niejednokronnie że "nie przyjmie pisma bo..." - mimo, że takie
    postępowanie jest zagrożone karnie.
    Co zrobić gościowi który nie chce potwierdzić pisma "cywilnie",
    gdzie kary nie ma?

    pzdr, Gotfryd