  • Data: 2010-08-05 10:37:49
    Temat: Re: Pusta koperta zamiast pisma w środku
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (05.08.2010 12:15), szerszen wrote:

    > Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > i nie musi, ale...
    >
    > na poczcie jest potwierdzenie odbioru, wiec nie wyprze sie ze dostal,
    > natomiast nie ma dowodu na to, ze dostal pusta kartke, bo przecie ja
    > wywalil :)

    Jeżeli przed sądem stanie A i B, A będzie twierdził że wysłał dokument
    zawinięty w kopertę, zaś B będzie twierdził że dostał pustą kopertę po
    czym ją wyrzucił (ewentualnie także telefonicznie dowiedział się od A że
    to pomyłka) ...

    ... to mam duże wątpliwości czy sąd na pewno da wiarę A. Jednak bazując
    na doświadczeniu życiowym, B zachował się normalniej :).

    p. m.