  • Data: 2005-10-16 18:19:41
    Temat: Re: Punkty Karne
    Od: "black bird" <x...@y...zz> szukaj wiadomości tego autora

    acha, punkty mam oczywiscie za zle parkowanie i jazde bez pasow, jesli
    jednak ktos zechcialby poswiecic swoj czas i rzetelnie odpowiedziec mi na
    dwa podstawowe pytania:

    1. Skoro nie przyjalem mandatu to czy pkt zostana doliczone dopiero po
    orzeczeniu przez sad grodzki kary, czy juz jest cos odnotowane?

    2. Czy sprawa w sadzie grodzkim zakonczy sie przed styczniem 2006? A jesli
    nie, to czy moge zrobic w przeciagu dwoch miesiecy dwa kursy (w tym roku
    jeszcze nie robilem zadnego)?

    3. Czy jesli przyjdzie skierowanie na egzamin weryfikujacy umiejetnosci to w
    czasie pomiedzy odebraniem wezwania a terminem egzeminu bede mogl jezdzic?
    To bardzo wazne gdyz w zwiazku z wykonywana praca dosc duzo jezdze i raczej
    w takiej sytuacji musialbym brac urop.

    Jelsi mimo wszystko znajdzie sie czlowiek, ktory ma odpowiednia wiedze w tej
    materi i zdecyduje sie nia ze mna podzielic bede bardzo wdzieczny.