    From: "re" <r...@r...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ptaki a zafajdany samochód
    Date: Fri, 14 Jul 2017 00:33:14 +0200

    Użytkownik "RadoslawF"

    > Inaczej je interpretujemy.
    > Przeszkadza tym którzy piszą że przeszkadza.
    > Innym nie przeszkadza, wręcz lubią lub jest im to obojętne.
    > ---
    > Ja myślę, że jak komuś nie przeszkadza to dlatego, że jeszcze mu się nie
    > przytrafiło nic.

    Przyczyna nieprzeszkadzania jest mało ważna.
    ---
    Takie nieprzeszkadzanie jest mało ważne. Po prostu na parkingach z reguły
    nie ma drzew.

    > Mylisz zaniedbanie z czynnikami naturalnymi.
    > Ptaki u nas są, latają, srają, nawet na samochody.
    > Jak ktoś nie lubi mieć zasranych to kupuje garaż zamiast miejsca
    > parkingowego pod chmurką i srającymi ptakami. Jak ktoś nie myśli
    > lub jest biedak to nie kupi garażu tylko płacze że mu srają.
    > I ma pretensję do właściciela czy zarządcy parkingu.
    > ---
    > A co to ma wspólnego ? Ja mówię o parkingu w hotelu. Jakby nie drzewa to
    > by problemu nie było. Już tu ktoś jasno napisał, że ten problem u niego
    > też istnieje. Dokładnie ten, nie żaden inny.

    1. Nie mówisz tylko piszesz.
    ---
    Mówię jak piszę, więc sp...

    2. Nie o parkingu w hotelu tylko o parkingu ogólnie. Przynajmniej
    do tego posta.
    ---
    Ale wywołał to parking w hotelu. Już było, że z oczywistych względów nie
    mają więc sensu takie rozważania jak kupno garażu czy parkowanie w innym
    miejscu. Bo to nie jest problem wyboru tylko podstawowej jakości usługi.

    3. Masz problemy ze zjawiskami naturalnymi to zwracaj uwagę gdzie
    samochód stawiasz. Nie podoba się parking hotelowy nie korzystaj.
    Korzystaj z innego parkingu lub innego hotelu.
    ---
    Wuju, ja nie potrzebuję takich rad. Rozwodzę się nad kwestią racjonalności a
    nie pustaczę.