  • Data: 2007-10-28 09:40:06
    Temat: Re: Psy sąsiada zagryzły mi kota
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa wrote:

    > Ty, oczywiście, wyjeżdżasz przez zamkniętą bramę?

    Nie wyjeżdża, a pcha samochód, coby cały czas mieć kontrolę nad tym, co się
    na podwórku dzieje. I zapewne z karabinem snajperskim na plecach lub w
    drugiej ręce, żeby zdążyć zareagować, gdy ktoś zacznie coś robić zbyt
    daleko, by mógł zdążyć podbiec (BP, NMSP).

    Swoją drogą, czasami na tej grupie rodzą się paranoje. Ludzie walczą z
    zaciekłością o karanie osób podłączających się do niezabezpieczonej sieci
    WiFi, ale to, że ktoś wszedł na prywatny teren przez bramę otwartą po to, by
    właściciel mógł z tego terenu wyjechać lub wjechać, jest już dla nich
    normalne i oczywiste. Użytkownik WiFi nie musi dbać o zabezpieczenie sieci,
    ale właściciel posesji musi pilnować, żeby ktoś broń Boże nie wszedł na nią
    i czegoś nie zrobił, bo to będzie jego wina, że nie upilnował.

    Jeśli chodzi o mnie, to dołączę do tych Grupowiczów, którzy chcą ukarać
    właściciela, a nie psy. To jak karać karabin maszynowy, że kogoś zabił a nie
    człowieka, który go użył. Tak samo, jak naturą psów (a w szczególności
    większych i niekoniecznie zaliczających się do listy niebezpiecznych ras)
    jest gonienie i polowanie na mniejsze zwierzęta, tak samo naturą karabinu
    maszynowego jest to, że strzela pociskami mogącymi komuś zrobić krzywdę. I
    tyle.

    Pozdrawiam -- Spook.

    --
    ! ._______. Warning: Lucida Console sig! //) !