  • Data: 2007-10-27 14:38:28
    Temat: Re: Psy sąsiada zagryzły mi kota
    Od: Olgierd <n...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 27 Oct 2007 16:23:48 +0200, Alek napisał(a):

    > Problemem są psiarze. Wielu z nich (większość?) to ludzie
    > nieodpowiedzialni, a prawo i publiczne służby prawie nic z tym nie robią

    Problemem są w ogóle ludzie nieodpowiedzialni za to co robią i czego nie
    robią. Kompletnie nie kapuję dlaczego najwięcej krzyku wywołują właśnie
    psy, troszkę mi to wygląda jakby miastowi chcieli ze swojego otoczenia
    wypieprzyć wszystko co żywe, teren zabetonować, wylać asfaltem, a
    następnie zrobić tam parking, obwodnicę albo sklep.

    W mojej ocenie większym problemem są piraci drogowi (nawaleni kierowcy,
    jednokółkowi motocykliści), piesi przebiegający przez drogę tam gdzie nie
    trzeba, ludzie remontujący mieszkania, a następnie wywalający śmieci po
    remoncie gdzie popadnie (wiosną znów się wokół śmietników zaroi od
    starych okien, w których raz-dwa dzieciaki wytłuką szyby).

    Kanwą tematu jest prosta sprawa: wskutek nieodpowiedzialności właściciela
    psów powstała szkoda w postaci śmierci kota. Niestety, jak zawsze pojawił
    się tu troll Andrzej L., dla którego diagnoza jest prosta - uspać psa, bo
    zagryzł kota, bo przecież w następnym kroku ten pies zagryzie dziecko...
    Przez takie trollowanie zamiast dowiedzieć się czegoś sensownego człowiek
    tylko niepotrzebnie się denerwuje. Co gorsza: nie każdy czytający wątek
    wie, że za poradę odpowiedzialny jest gość, który nie potrafił sobie
    normalnie dać rady ze stójkowym w sklepie.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.wordpress.com/ ||| http://olgierd.bblog.pl/