  • Data: 2006-06-29 13:13:50
    Temat: Re: Psy na mojej posesji
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 29.06.2006 Renata <r...@n...pl> napisał/a:

    > to moze podaj adres zawioze pieski do ciebie panie Przemku bo mnie nie stac
    > na 6 zwierzat w tym agresywne wielkie psy bylych wlascicieli [..]

    Renata, nie przejmuj się studenciakiem... :] to grupowy "psiarz", który o
    swoich psach mówi "członkowie rodziny". Poczytaj jego wcześniejsze posty na
    temat psów.

    Jak wiadomo, właściciele psów dzielą się dwojako: na tych, którzy sypiają
    z tymi swoimi pupilami, i na tych, którzy się do tego nie przyznają. ;)

    Przemek jest z tych pierwszych.
    --
    pozdrowienia

    Z.