    Date: Sat, 06 Mar 2010 23:40:22 +0100
    From: stasio <s...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Psie...

    mi wrote:

    > Widzę, że masz problem z nadinterpretowaniem faktów. Otóż ja tam NIE widzę
    > nawoływania do dawania w pysk, sam to wymyśliłeś. Widzę dwóch aktorów za
    > pieniądze inscenizujących pewną scenę a do tego podpis. Całość imho kiepskich
    lotów.

    oczywiście masz rację. również jak słucham muzyki to "widzę" w tym tylko
    ruch cząsteczek powietrza. podobnie z filmem: zwyczajni ludzie, coś tam
    płaczą, śmieją się, "inscenizują pewne sceny" jak to ładnie ująłeś.
    zdjęcia również nie robią na mnie wrażenia, ot, fala elektromagnetyczna
    częściowo pochłonięta i odbita przez emulsję. a jak patrzę na te czarne
    kreski i kropki zapisu nutowego to dziwię się kompozytorom, że "czują"
    coś. "mistrz i małgorzata" bułhakowa to dla mnie zbiór znaków i pustych
    przestrzeni między nimi, co do których ludzie umówili się, mają jakieś
    znaczenie.

> [...]
    > sprowokować inscenizowaną scenką i od razu dointepretujesz fakty.
    >
    > Imho nie radzisz sobie z wolnością wypowiedzi i wolność wypowiedzi rozumiesz w
    > kategoriach totalitarnych - wolno mówić tylko dobrze i jedynie słusznie. Wolność
    > wypowiedzi z zasady daje prawo tworzenia treści, z którymi wielu się nie zgodzi
    > i wielu wydadzą się niestosowne. Inaczej nie ma sensu mówić o jakiekolwiek
    > wolności jeśli nie jest w niej obecna doza niezgody i prowokacji.

    "Przejawiasz wiele cech homo sovieticus. M.in. bezrefleksyjnie dałeś się
    sprowokować [...]" *zamieszczonym artykułem* "[...] i od razu
    dointepretujesz fakty."

    "Imho" nie radzisz sobie w społeczeństwie i jesteś częścią urojoną
    rzeczywistości.