  • Data: 2005-01-28 13:27:43
    Temat: Re: Przywrocono pozew p-ko McDonald's !
    Od: "f." <...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> a
    écrit dans le message news: ctddmo$h6$...@i...gazeta.pl...

    > sluchaj, po pierwsze jezeli juz do tego zmierzasz, ja dzieci nie bije,
    > po drugie odpowiedz na moje pytanie.

    a moge ja?
    otoz masz racje, dziecko ktore dostalo klapsa wyglada rzeczywiscie
    inaczej niz dziecko pobite. Jak przylozysz scierka przez plecy tez
    inaczej wyglada, niz np. jak mu w twarz pluniesz. Najlepiej to zamiast
    klapsa zwyzywac gnojka i pomeczyc psychicznie, wtedy to w ogole zadnych
    sladow nie ma ;-/

    --
    pzdr
    fela i Matheo 21.09.04