  • Data: 2005-01-28 17:06:48
    Temat: Re: Przywrocono pozew p-ko McDonald's !
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nie, nie bylam gruba, bylam niejadkiem i chudzielcem. A co to ma do
    > rzeczy? Klapsy sa dobre na odchudzanie?

    uawazm ze wprowazdenie jednego dnia w tygodniu na slodycze itp jest dobrym
    rozwiazaniem
    a klapsa podalem dla przykladu, odrazu zostalo pominiete to rozwiazanie i
    zaczelyscie sie
    czepiac tego klapsa. Wk. mnie to strasznie, taktyka Leszka, badz A. Lawy,
    wybrac nieistotne
    i glupie komentarze walic.

    a czepianie sie mcDoanalda po rozpasieniu, ze niby jest to jego wina jest
    zwylkym chamstwem.
    Nikt nie kazal "wchlaniac" bez umiaru.

    P.