  • Data: 2005-01-28 05:19:13
    Temat: Re: Przywrocono pozew p-ko McDonald's !
    Od: Lozen <*in*search*4*myself*@*hotmail*.*com*> szukaj wiadomości tego autora

    talia wrote:

    > ROFTL z sugestii ze McDonald ujawnilby wlasne oszustwa bez nakazu sadowego.

    Dziewczno, a od kiedy to kazda firma pokazuje swoje sztuczki? Czy KFC
    afiszuje sie swoimi recepturami? Dlaczego do nich nie masz pretensji o
    tajemnice? Skad wiesz co _tam_ jest dodane?
    PO prostu zastanawiam sie jak to sie stalo, ze z McDonald's zrobiono
    kozla ofiarnego, podczas gdy wiele innych sieci fast food uzywa tych
    samych sztuczek, podobnych reklam.

    > Czesc to matoly, czesc to nie matoly, a jeszcze inna czesc nawet nie wie
    > ze dziecko je smieci w szkole.

    A do ktorych Ty sie zaliczasz?

    > Ciekawe co wie na ten temat sam McDonald.
    > Czekam na ujawnienie poufnych raportow psychologow dzieciecych.

    Z pewnoscia ich celem jest wymordowanie wszystkich dzieci swiata.

    > Ja frustracji nie mam. Uwazam tylko ze jezeli ktos prowadzi biznes to
    > jest odpowidzialny za wyrzadzane szkody. Dotyczy to zarowno pana Henia
    > (hydraulika), jak i producenta hamburgerow. Zwlaszcza kiedy wydaje dwa
    > miliardy dolarow rocznie na reklame dzieciom (w tym badania
    > psychologiczne).

    Kazdy robi swoj business jak sam uwaza. Kampania przeciwko McD's
    widocznie nie jest na tyle silna, skoro ich interes kreci sie calkiem
    niezle. A musisz przyznac, nawet z Twoich wlasnych staran, ze kampania
    przeciwko jest dosc silna.
    Jeszcze raz: nie smakuja Tobie ich frytki - to nie jedz.
    Kasia
    --
    "The needs of society determine its ethics." ~Maya Angelou~