    From: talia <i...@W...interia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.dzieci,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przywrocono pozew p-ko McDonald's !
    Date: Thu, 27 Jan 2005 19:02:09 GMT

    Lozen wrote:

    > Znaczy w Stanach.

    Schyl sie pod lade w sklepiku na rogu ulicy. Philip morris placi 70
    dolarow miesiecznie wlascicielowi za to miejsce. Wystarczajaca kwota
    zeby pokryc koszta pradu.

    > No i sa marki samochodow, co jakis czas wzywane przez producentow w
    > sprawie jakiejs usterki, ktora moze powodowac np wypadek. Niby
    > poprawiaja, ale do sadu tez mozna podac, nie? :-/

    Wycofuja same uprzedzajac nakaz rzadowy, wlasnie zeby uniknac
    odpowiedzialnosc, albo ja zmniejszyc. Nie zwlania to od
    odpowiedzialnosci jezeli produkt nie zapewnial minimum bezpieczenstwa
    dla uzytkownika.

    Kiedy McDonald ostatnio wycofal cos ze wzgledu na powodowanie masowej
    otylosci wsrod klientow?

    Moze najpierw, kiedy powiadomil klientow o niebezpieczenstwie?

    > Iwon(k)a napisala: info tym co znajduje sie w srodku jest dostepne dla
    > kazdego zainteresowanego.

    Naprawde?
    http://gong.pl/content/view/391/