  • Data: 2007-09-01 17:05:40
    Temat: Re: Przyrzeczenie umowy o pracę
    Od: Paweł Marcisz <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 1 Wrz, 18:41, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > Coś chyba mieszasz.
    > Znajdź to twierdzenie.

    Nie ma szans, nie mam teraz dostępu do żadnych praktycznie źródeł. W
    necie (http://tiny.comm.pl/?oH) znalazłem, że chodzi min. o wyrok z 21
    czerwca 1972 r. (III PZP 13/72, OSNCP 1972/11, poz. 201) - jak możesz,
    to sprawdź.

    > Raczej jeśli już to SN twierdzi, że po prostu została zawarta umowa o
    > pracę z późniejszym terminem jest rozpoczęcia, ale raczej nie wierzę, że
    > SN nazwał to umową przedwstepną, bo musiałby jednocześnie zmienić
    > kodeks pracy.

    Wydaje mi się, że pisał wprost o dopuszczalności przedwstępnej umowy o
    pracę.
    Czemu musiałby zmienić kodeks?