  • Data: 2007-09-01 20:18:45
    Temat: Re: Przyrzeczenie umowy o prac
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:fbch48$fls$1@atlantis.news.tpi.pl Robert Tomasik
    <r...@g...pl> pisze:

    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał w
    > wiadomości news:fbbt6r$2sq$4@inews.gazeta.pl...
    > A możesz mi jakąś podstawę prawną tych twierdzeń wskazać? Umowa o pracę
    > jest szczególnym rodzajem umowy cywilnoprawnej.
    To teraz ty podaj podstawę prawna tego twierdzenia.
    Umowa o pracę nie jest szczególnym przypadkiem czegokolwiek. To po prostu
    zdefiniowany odrębną ustawą typ umowy.

    > Ale w części nie unormowanej prawem pracy do tego typu umów stosuje się
    > prawo ogólne.
    Co to jest prawo ogólne i dlaczego uważasz, ze prawo pracy do niego nie
    należy?

    > To umowy przedwstępnej nie wyklucza, a nie znam (co nie znaczy, ze nie
    > istnieje) żadnego przepisu wykluczającego zawarcie umowy przedwstępnej.
    Zawrzeć można dowolną umowę. Zawarcie nie oznacza, że ma ona moc prawną.

    --
    Jotte