  • Data: 2011-01-13 09:42:28
    Temat: Re: Przypadkowy przelew wyplaty dla bylego pracownika
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 8 Jan 2011, boukun wrote:

    > To w końu według ciebie to były pieniądze klienta banku

    W momencie wpłaty, oczywiście że klienta, sam piszesz:

    >No i co z tego? A jak mógł się zrzec wcześniej

    > czy banku, który je zagarnął?

    Banku się stały w momencie w którym bank je ściągnął *z konta
    klienta*.

    > Warto, byś pamiętał, że klient twierdzi iż nigdy nie były jego

    Jasne.
    Zawierasz z kimś umowę, upoważniając go do przyjmowania wpłat
    w swoim imieniu, a także do potrącania z tych wpłat swoich
    należności.
    A potem twierdzisz, że wpłata którą on w Twoim imieniu
    przyjął "nie była moja". Gratulacje w argumentacji.
    BTW: jak nie rozumiesz, że czyjeś tezy o skuteczności
    tego co "twierdzi klient" są bezskuteczne w starciu
    z zapisami sporządzonymi przez ekipę z Wiejskiej, zwanej
    Sejmem, to nic nie poradzimy. "Posiadacz rachunku dysponuje
    swobodnie środkami zgromadzonymi na rachunku" - w szczególności
    ma prawo, aby upoważnić bank do potrącenia z tego r-ku
    należności wobec banku :P

    pzdr, Gtofryd