  • Data: 2005-08-01 20:53:33
    Temat: Re: Przymusowy urlop od pracodawcy w okresie wypowiedzenia ?
    Od: "Buff & Kiteczka" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "wektor" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:dcllpb$o44$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam,
    >
    > urlop wypoczynkowy za okres 01.04.2005-12.08.2005:
    > 5/12 x 20 dni = 8,3 dni, czyli po zaokrągleniu (zawsze w górę) 9 dni.
    >
    > Pracodawca ma prawo do udzielenia urlopu pracownikowi w okresie
    > wypowiedzenia umowy o pracę.

    Hmm to teraz nie wiem :) 8 albo 9 eh.. :) każde z dwóch wersji dobrze :) Ale
    czy wystarczy "słowo" pracodawcy, że wysyła ją na urlop wypoczynkowy czy
    powinna ona jakiś dokument wystawiony przez niego podpisać ? W sumie mimo iż
    ma obowiązek na ten urlop iśc, to jednak pracodawca jest stroną wysyłająca
    ją na ten urlop... ?

    Dzięki wszystkim za odpowiedzi.

    Vonnegut79