    From: "Mr.Jack" <m...@W...org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przyjecie spadku a nieznajomosc dlugow
    Date: Wed, 4 Apr 2007 14:33:47 +0200

    Andrzej Lawa wrote:
    > Konkretnie: zrewaloryzowany wkład mieszkaniowy.
    > No to do wysokości tego wkładu. AFAIR to jest mniej-więcej 70%
    > wartości rynkowej wyliczonej przez rzeczoznawcę (mają pewną tendencję
    > do zaniżania ;) tak z uprzejmości)

    Nie bardzo chyba odpowiedziales mi na pytanie, albo ja nie zrozumialem. Moga
    czy nie moga?
    O ile dobrze cie zrozumialem, to nie moga, ale moga zabrac wklad? Wklad =
    kredyt splacany na mieszkanie?

    > Przy okazji będziesz miał wyliczenie do przekształcenia na
    > własnościowe prawo do lokalu.

    Przy okazji pytam - jesli w spoldzielni powiedzieli mi, ze mieszkanie jest
    splacone w 78%, to jest to 78% wzgledem jakiejs tam kwoty kredytu? Widzialem
    wycene robiona za to mieszkanie w 2005 roku, na 100.000 zl. Jesli bede
    chcial wykupic mieszkanie na wlasnosc, to bede musial zaplacic 50% od
    100.000-78%, czy od nowej wyceny? Bo cos mi tu nie gra - po skoku cen to
    mieszkanie bedzie warte ze 2x tyle, czy to znaczy, ze chcac wykupic to
    mieszkanie bede musial zaplacic 50% od 200.000-78% czy od jakiejs innej,
    duzo wczesniej ustalonej kwoty?

    > A prewencyjnie możesz przed przejęciem spadku na wszelki wypadek
    > odstąpić motocykl komuś bliskiemu bez wspólnoty majątkowej.

    Mam to w planach.

    --
    Jacek "Mr.Jack" Sawicki
    http://www.motocykl.org