  • Data: 2002-12-14 10:10:46
    Temat: Re: Przygody z koleją
    Od: "Docencik" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Czy to znaczy , że mogę zostać skazany bez dostarczenia mi jakiegokolwiek
    wezwania? A gdyby mój listonosz nie znał nikogo na tej ulicy i zanosił listy
    zgodnie z adresem podanym na kopercie? Przecież może tam mieszkać druga
    osoba o takim samym nazwisku! I co wtedy? Kogo będzie ściagał komornik?
    Co jak co , ale od sądu oczekuje , że pozwy będą wysyłać pod właściwy adres.
    Choc w sumie co za różnica , przecież czy skażemy osobę spod 7, 17 , czy 37
    to jest bez znaczenia.....

    Pzdr